Vedúci jednotky údržby
Miesto výkonu práce: PCA Slovakia Trnava
Náplň práce
Koordinovať údržbu a pracovníkobv údržby pri odstraňovaní porúchvýrobných prostriedkov s cieľom zabezpečiť kvalitu vyrábaných vozidiel a kvalitu služieb
• Riadiť zamestnancov na pridelenje zmene údržby
• Realizovať denný, týždenný a mesačný reporting
• Sledovať a realizovať plán preventívnej údržby, podieľať sa na zlepšovaní spoľahlivosti výrobných zariadení
• Riešiť vzniknuté problémy a zlepšovať pracovné posty v spolupráci s partnermi
• Dodržiavať a kontrolovať rešpektovanie pracovných štandardov PSA a predpisov BOZP a oriem v oblasti životného prostredia, noriem a potebných školení
Profil
• Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
• Vyhláška 508 § 21 alebo 22 (samostatný elektrotechnik)
• Prax v oblasti údržby v priemyselnej výrobe min. 2 roky, skúsenosti s priemyselnou automatizáciou výhodou
• Výborná znalosť MS Office (Word, Excel, Power point)
• Francúzsky alebo anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (min. A2)
• Schopnosť pracovať pod stresom a prispôsobiť sa meniacim podmienkam
• Schopnosť absorbovať veľké množstvo informácií a analytické myslenie
• Organizačné schopnosti, autonómnosť , tímová spolupráca
• Znalosť procesu výroby a toku výhodou
Ponúkame
-
Pracovná zmluva na dobu určitú v dĺžke trvania 1 rok s možnosťou ďalšieho predĺženia
-
Nástupný termín dohodou
-
Zaujímavé finančné ohodnotenie (základný plat, individuálna a kolektívna výkonnostná prémia, 13. plat
-
Stravovanie v jedálni
-
Bezplatné vzdelávanie, možnosti kariérneho postupu
Naša spoločnosť / Kontaktné údaje
Tel.: 033/5482525
E-mail: zuzana.polakova@mpsa.com
PCA Slovakia s.r.o.
Náborové stredisko
Automobilová ulica 1
917 01 Trnava
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Automobilka v Trnave je technologicky najnovším závodom v skupine PSA Peugeot Citroën. Tri roky po položení základného kameňa sa v júni 2006 rozbehla výroba modelu Peugeot 207. Už v prvom štvrtroku 2009 prišla na trh novinka Citroën C3 Picasso, ktorá sa vyrába výhradne na Slovensku. Denná produkcia v dvoch pracovných zmenách je aktuálne takmer 870 automobilov. Vlani opustilo výrobné pásy takmer 205 000 vozidiel a v novembri 2011 vyrobila automobilka miliónte vozidlo. Dôslednou aplikáciou Systému výroby PSA a zavedením štandardizácie všetkých pracovných postov sa závod veľmi rýchlo dostal medzi výrobné centrá skupiny s najlepšími výsledkami kvality. Aj vďaka tomu mu materská spoločnosť zverila náročnú úlohu: prípravu a následné spustenie výroby koncernovej novinky Peugeot 208. Toto vozidlo sa na trhu objaví začiatkom roka 2012.Trnavská automobilka sa stala v roku 2009 najväčším výrobcom áut na Slovensku.