Finančný asistent
Miesto výkonu práce: PCA Slovakia Trnava, finančné oddelenie
Náplň práce:
- Počas fázy nábehu projektu kalkulovať náklady na produkciu nového modelu
- Kalkulovať náklady nákupu dielov a materiálov ako aj náklady dopravy
- Konsolidovať potreby jednotlivých prevádzok
- Riadiť krízové body nábehu
- Konsolidovať realizované personálne náklady projektu nového modelu
- Fakturácia VA závodu podľa fázy projektu nového modelu
- Fakturácia TCQ
- Pri práci sa riadiť internými predpismi spoločnosti PSA Peugeot Citroën a dodržiavať predpisy BOZP.
Profil:
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického/ účtovného zamerania
- Prax v účtovníctve výhodou
- Aktívna znalosť francúzskeho jazyka, znalosť anglického jazyka výhodou
- Znalosť informačných systémov MS Excel, MS Word, MS Outlook, PowerPoint a systému Six Sigma
- Dobré organizačné a prezentačné zručnosti, schopnosť stanoviť si priority, orientácia na výsledky
- Schopnosť pracovať s číslami, presnosť, dôslednosť, samostatnosť, zodpovedný prístup k práci.
Ponúkame
- Pracovná zmluva na dočasné pridelenie prostredníctvom agentúry dočasného zamestnávania
- Zaujímavé finančné ohodnotenie a variabilné zložky mzdy rovnako ako v PCA Slovakia, s.r.o. (základný plat, individuálna a kolektívna výkonnostná prémia, 13. plat)
- Práca v jednozmennej prevádzke
- Stravné formou gastrolístkov, pitný režim, možnosť ubytovania za úhradu (ubytovňa, nájomné byty)
- Ostatné sociálne benefity podľa agentúry dočasného zamestnávania.
Naša spoločnosť / Kontaktné údaje
PCA Slovakia s.r.o.
Náborové oddelenie
Automobilová ulica 1
917 01 Trnava
Tel.: +421 33 548 3029, +421 33 548 4605, +421 33 548 4596
E-mail: nabor@mpsa.com, zuzana.polakova@mpsa.com
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Automobilka v Trnave patrí k technologicky najmodernejším závodom skupiny PSA Peugeot Citroën. Tri roky po položení základného kameňa sa v júni 2006 rozbehla výroba modelu Peugeot 207. Už v prvom štvrťroku 2009 prišla na trh novinka Citroën C3 Picasso, ktorá sa vyrába výhradne na Slovensku. V roku 2009 opustilo výrobné pásy takmer 205 000 vozidiel a trnavská automobilka sa stala najväčším výrobcom áut na Slovensku. V novembri 2011 zišlo z výrobnej linky už miliónte vozidlo. V roku 2013 trnavský závod vyrobil 248 405 automobilov. Dôslednou aplikáciou Systému výroby PSA a štandardizáciou všetkých pracovných postov sa závod rýchlo dostal medzi výrobné centrá skupiny s najlepšími výsledkami kvality. Aj vďaka tomu mu materská spoločnosť zverila náročnú úlohu: prípravu a následné spustenie výroby koncernovej novinky Peugeot 208. Toto vozidlo zo segmentu B začal trnavský závod vyrábať v marci 2012. V súčasnosti závod pracuje v režime troch pracovných zmien, výrobné tempo je 57 vozidiel / hodinu. Denne vyprodukuje pre našich klientov 1 283 vozidiel. Výrobný závod v Trnave má okolo 3.500 zamestnancov s priemerným vekom 35 rokov a podielom 23% žien.